شاه شجاع نشتیفان ادامه دهنده اولین وبلاگ خواف بنام خورشید از نشتیفان طلوع میکند میباشد

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ ۱۶:۵۹
سلام…
وبلاگتون رو دیدم…
مطالبش جالبه اما اگر سعی کنید لابه لای معرفی این روستا مطالب متفرقه هم بگزارید تا بازدیدکننده ها خسته نشن و مدت بیشتری رو در وبلاگ شما سپری کنند عالی می شه…البته این فقط یک نظر بود…
خوشحال می شم به من هم سر بزنید…
موفق باشید…
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ ۱۹:۲۴
خوبه امیدوارم موفق باشید.سلامی شهر خوشه های طلایی
م
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۸۶ ۲۰:۱۰
خیلی عالی بود من برای تحقیقم از این مطالب استفاده کردم
طهرانی زاده
شنبه ۳ فروردین ۱۳۸۷ ۱۱:۲۱
سلام
من حدود 3 ماهه که به عنوان پزشک طرحی در مرکز سنگان مشغول به کار شدم. 2 هفته پیش به جای پزشکان نشتیفان چند ساعتی رو اونجا بودم و از آسیابهای حیرت انگیز نشتیفان هم لذت بردم… و البته به مظلومیت این مظاهر پر افتخار تمدن در کشورم بسیار تاسف خوردم.
از شما شهروند عزیز نشتیفانی که به معرفی آثار گرانقدر باستانی در وبلاگ بسیار وزین خود همت می کنید خسته نباشید عرض می کنم.
سلامت و سربلند باشید
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ۲۳:۱۰
از اينكه در كمال صداقت امانت داري نموده ايد متشكرم و هم اكنون خورشيد از نشتيفان طلوع ميكند تحت نام جديدش بياد راد مرد بزرگي از نياكان آن سامان و ادامه دهنده راهش با نام شاه شجاع نشتيفان در 12وب فعاليت داشته كه ممكن است تعدادي هم فيلتر شده باشد اما بايستي بگويم كه مديريت آن از پيشگامان جبهه فرهنگي منطقه بوده كه بصورت شبانه روز تا18 ساعت فعال بوده و جهت استقبال جوانان غيور براي پيوستن به اين جبهه تلاش و با لاله هاي سرخ دشت دوكوهه به آنان خير مقدم ميگويد
پاسخی بگذارید

