سنگسار فاحشه

‏شاه شجاع نشتیفان‏ ‏عکس‏ ‏من ایرانیم ، فقط یه ایرانی ( Man Iraniam , Faghat Ye Irani )‏ را درمیان گذاشت.
گزینه‌های این داستان
سنگسار
هر زمان شیخ بشیطنت و ریا جای شه و شاهین را لانه شغال نمود یعنی شیخ روباه جای شیر نشست فقر و فحشاء در این مرز و بوم شیوع و غیرت مردان در کشکول شیخ به شرر شمشیر خرافات و جهل همچو شمع شعله کشید اما مذاب شد زن زینت این خانه که زینهار بدید سینه سپر و شور بگفتار که شر شیخ با شگرد بکنم ولی غافل که خود شکار شیخ شده و شارع شرع شرحی به شوءنات عرف و آزادی زنان باشاره که تن زنان عریان ، گرچه بزور او را در چادر کفن نمودند اما بزیر چادر آن کردند که حیا دریدند و حجب بدکان دین حراج نمودند و به چهار سوق سنگ جمرات جمع و جماعت جاهل جهل به اوج رساندند و به سر زن زدند و سنگسار نام نهادند هیچکس نیندیشید ملا که به ناف و زیر ناف می بالد بلوا از لحاف او به محضرش در محکمه شرع شیوع و حکم به اجراء نیات پلید بیالوده و عامه جاهل جمرات بدست آن بکردند که در عالم نکنند. بمناسبت روز زن شاه شجاع نشتیفان

من ایرانیم ، فقط یه ایرانی ( Man Iraniam , Faghat Ye Irani )
5 ساعت پیش
نامه فریدون فرخزاد به یک فاحشه

اندیشیدن به تو رسم، و گفتن از تو ننگ است! اما میخواهم برایت بنویسم
شنیده ام، تن می فروشی، برای لقمه نان!

… چه گناه کبیره ای…!
میدانم که میدانی همه ترا پلید می دانند، من هم مانند همه ام
راستی روسپی!
از خودت پرسیدی چرا اگر در سرزمین من و تو، زنی زنانگی اش را بفروشد که نان در بیارد رگ غیرت اربابان بیرون می زند !! اما اگر همان زن کلیه اش را بفروشد تا نانی بخرد و یا شوهر زندانی اش آزادشود این «ایثار» است ! مگر هردو از یک تن نیست؟
مگر هر دو جسم فروشی نیست؟
تن در برابر نان ننگ است…
بفروش ! تنت را حراج کن…
من در دیارم کسانی را دیدم
که دین خدا را چوب میزنند به قیمت دنیایشان شرفت را شکر که اگر میفروشی از تن می فروشی نه از دین .
شنیده ام روزه میگیری،
غسل میکنی،
نماز میخوانی،
چهارشنبه ها نذر حرم امامزاده صالح داری، رمضان بعد از افطار کار می کنی،
محرم تعطیلی.
من از آن میترسم که روزی با ظاهری عالمانه، جمعه بازار دین خدا را براه کنم، زهد را بساط کنم، غسل هم نکنم،
چهارشنبه هم به حرم امامزاده صالح نروم، پیش از افطار و پس از افطار مشغول باشم، محرم هم تعطیل نکنم!

فاحشه !!
دعایم کن

پاسخی بگذارید

