ثبت نگاره های شاه شجاع نشتیفان

ثبت نگاره های شاه شجاع نشتیفان

شاه شجاع نشتیفان با ‏‏‎Shahrouz Manavi‎‏ و ‏‎Shahrouz Manavi II‎‏‏.
نمی‌پسندم · · اشتراک‌گذاری · ویرایش ·
‏شاه شجاع نشتیفان‏ و ‏‎Shahrouz Manavi II‎‏ این را می پسندند.

Shahrouz Manavi II احسنت
در تاریخ ‏اکتبر 19, 2013‏ و ساعت ‏17:41‏ · نمی‌پسندم · 1

شاه شجاع نشتیفان خوش آمدید
در تاریخ ‏اکتبر 19, 2013‏ و ساعت ‏17:46‏ · پسندیدم · 1

Shahrouz Manavi II من هنوز بر روی اشعار ایشان تحقیق میکنم / شما عکسهایی از دیوان ایشان گذاشته اید (به غیراز آنچه که من به شما دادم)، آن را از کجا آورده اید
در تاریخ ‏اکتبر 19, 2013‏ و ساعت ‏17:48‏ · پسندیدم

شاه شجاع نشتیفان من همان موقع به شما گفتم نسخه مجلس را در تهران شما تهیه کنید نسخه هند یا ترکیه را من اگر توانستم برایتان پس از دسترسی به شما خواهم رساند
در تاریخ ‏اکتبر 19, 2013‏ و ساعت ‏17:54‏ · پسندیدم

Shahrouz Manavi II دیباچه دیوان (نسخه مجلس) را دارم. کل دیوان نیست، فقط دیباچه است. البته کل دیوان را نیز دارم
در تاریخ ‏اکتبر 19, 2013‏ و ساعت ‏17:55‏ · پسندیدم

شاه شجاع نشتیفان دیجیتال است یا مکتوب کاغذی
در تاریخ ‏اکتبر 19, 2013‏ و ساعت ‏17:57‏ · پسندیدم

Shahrouz Manavi II مکتوب و دیجیتال
در تاریخ ‏اکتبر 19, 2013‏ و ساعت ‏17:58‏ · پسندیدم

شاه شجاع نشتیفان امشاءالله قسمت شد ایران بهت سر خواهم زد
در تاریخ ‏اکتبر 19, 2013‏ و ساعت ‏18:00‏ · پسندیدم · 1

شاه شجاع نشتیفان البته اگه قابل دونستی دیجیتالشو میتونید میل کنید
در تاریخ ‏اکتبر 19, 2013‏ و ساعت ‏18:02‏ · پسندیدم

Shahrouz Manavi II چند صفحه اش را برایتان میل کرده ام، مثل عکس بالا. بر روی مابقی درحال تحقیق هستم. پس از اتمام حتما برایتان میفرستم
در تاریخ ‏اکتبر 19, 2013‏ و ساعت ‏18:20‏ · پسندیدم

شاه شجاع نشتیفان ممنون و متشکرم
در تاریخ ‏اکتبر 19, 2013‏ و ساعت ‏18:24‏ · نمی‌پسندم · 2

پاسخی بگذارید

