غیرت و آزادگی در نشتیفان

1979086_719224014784081_1319573554_o

1798178_716033468481498_4186534730035768818_n
مرزداران دلیر و جان به کف در نشتیفان
سرفرازان سلحشور آزاد مردان جاودان
★☆★
شر و شیادی و غارت هست در اکنافتان
خون و خاک آلود دشت ، کوه و باغتان
★☆★
باز گردانید فر و شکوه با شیوه اجدادتان
ای وطن دوستان دلاور ای روح و جان من
★☆★
مادر آبا و اجدادت، گرامی مام فرزندان من
خانه ات کاشانه ات ، مهد من نشتیفان من
★☆★
هر وجب از خاک توست ناموس در ذات من
غیرت و مردانگی جاریست در رگهای من
★☆★
جان فدا کرده تا جانان بقا یابد در امن امان
اینکه جانان گویم ایران است بنام نشتیفان
★☆★
دریغ که ویران گشته ایران زین غارت اشغالگران
بیشه اش خالی ز شیران گشته زوفور اعدام جوانان
★☆★
خاک ایران گر نیست ! جان من میاد اندر میان
*شاه شجاع*زنده در این ویرانکده یک تن مباد
شاه شجاع نشتیفان تیرماه1379
image windmills آسبادهای نشتیفان
imageپناهگاه زیرزمینی مقابله با یورش مغولان نشتیفان

پاسخی بگذارید

