ما(من،تو،او) برای نشتیفان چه کارها کرده ایم !؟

359887_hA2eBaRJ

من برای پیشرفت و ترقی و تعالی نشتیفان جه کارها کرده ام
★★
من برای آنکه نشتیفان مآمن خوبان شود رنج دوران برده ام
★★
من برای آنکه نشتیفان گوهر تابان شود خون دلها خورده‌ام
★★
من برای زدودن کینه ازدل های نسل ها چه خطرها کرده‌ام
★★
من برای نمایش اتحاد و انسجام نشتیفانیها چه مانورها داده‌ام
★★
من برای ارتقاء نام و جایگاه نشتیفان چه فعالیتها کرده‌ام
★★
من برای جمع آوری تاریخ اجداد نشتیفان چه پژوهشها کرده‌ام
★★
من جهت ثبت ملی/یونسکو میراث نیاکان نشتیفان رنج دوران برده‌ام
★★
من به پشتوانه ثبت یونسکو آسبادها پناهگاه مقابله با مغولان را برملا کرده ام
★★
من برای جاودان ماندن عشق پاک به نشتیفان در اینترنت غوغابپا کرده ام
★★
این*من*رادر زیر نقاب شاه شجاع نشتیفان سالهاست پنهان کرده ام
نمایی از تمدن کهن نشتیفان

پاسخی بگذارید

